Mama's

Je bent er altijd voor iedereen. Behalve voor jezelf.
De kinderen gaan naar school. Eindelijk een moment voor jezelf. En dan komt er iets omhoog wat je al lang opzij schoof.
Oude pijn. Spanning in je relatie. Boosheid waarvan je niet goed weet waar die vandaan komt. Of gewoon het gevoel dat je jezelf ergens onderweg bent kwijtgeraakt.
Dat is geen toeval. Je had het te druk om er naar te kijken. Nu is er ruimte. En die ruimte voelt ongemakkelijk.

Herken je dit?
Je functioneert. Het gezin draait. Maar er is iets wat blijft knagen.
Misschien weet je precies wat het is. Misschien heb je er geen woorden voor. Maar je weet dat je er niet langer omheen kunt.
Vrienden luisteren. Je partner ook, soms. Maar niemand stelt de vragen die écht ergens komen.

Wat hier anders is
Ik praat niet met je mee. Ik stel de vragen die verder gaan. Zodat jij gaat zien wat je zelf nog niet ziet.
In het eerste gesprek kijken we samen wat er bij jou speelt. Zonder oordeel. Zonder dat je precies moet weten wat je wilt.
Dat hoef je hier niet al te weten.

√ 3 maanden traject
√ Elke maand:
2 live sessies &
1 online sessie
√ Altijd persoonlijke
whatsapp begeleiding opwerkdagen
√ Snel loslaten

√ 6 maanden traject
√ Elke maand:
2 live sessies &
1 online sessie
√ Altijd persoonlijke whatsapp begeleiding op werkdagen
√ Nieuw fundament creeëren

√ 12 maanden traject
√ Elke maand:
2 live sessies &
1 online sessie
√ Altijd persoonlijke whatsapp begeleiding op werkdagen
√ 2 live dagen de hei op
Welk traject past bij jou?
In een eerste gesprek kijken we samen wat er speelt en wat daarbij past.
Geen belofte dat alles anders wordt. Maar als jij leert kijken naar wat er echt in je omgaat, wordt het leven een stuk lichter. Niet perfect. Wel van jou.

Ja, dit wil ik!
Klaar om te kijken wat er écht speelt? Plan een eerste gesprek in. Vrijblijvend. Zonder druk.
Wat anderen zeggen
Ik kwam bij Arlette omdat ik angstgevoelens ervoer die mij nogal in de weg zaten. Na een paar EMDR-behandelingen begon het angstige gevoel heel langzaam naar de achtergrond te verdwijnen. Toen Arlette mij in het eindgesprek vroeg hoe het met de angstgevoelens was moest ik diep nadenken. Ik kon bijna niet meer terughalen hoe ik mij toen voelde. Magisch en bijna niet te begrijpen. Ik ben dankbaar voor haar hulp en kan zonder angst verder met mijn prachtige leven!
- Liesbeth, 55 jaar
Ik voelde me altijd veilig om in de pijnlijke delen van mijn verleden te graven. Arlette gaf professionele en warme begeleiding en daar ben ik haar enorm dankbaar voor!
– Kristi Camphuysen (22)
Arlette beschikt over de gave om je te laten durven spreken vanaf de eerste minuut van kennismaking. Alsof je je verhaal vertelt aan je beste maatje maar met de toevoeging van zeer professionele feedback en analyses waardoor je altijd nieuwe en frisse inzichten krijgt. Arlette, bedankt voor alles.
– A.W.
Hi Arlette, ik wil je nog even laten weten dat ik je behandeling echt fijn vond! Tijdens de behandeling voelde ik van alles. Ik kreeg het vlak daarna heel koud en had verwacht dat ik moe zou worden, maar was ‘s avonds verrassend fit en de volgende dag ook. Dag 2 best moe, maar daarna weer goed. Heb het idee dat het weer het e.e.a. in beweging heeft gezet.
Ik kom graag een keertje bij je terug!
– Groetjes, Sylvia
Ik merk wel degelijk verschil met onze dochter en ook met ons. Door het op een goede manier bespreekbaar te maken is er rust en duidelijkheid ontstaan. Onze dochter is minder boos en als ze boos is het minder fel en hard. Meer met andere emotie. De boosheid is er nog wel en dat kan en mag maar het is toch even wat anders. Lastig onder woorden te brengen. Dank je wel voor je tijd en energie. Fijn om dit samen met jou opgepakt te hebben.
– Monique M.
Afgelopen vrijdag tijdens de behandeling voelde ik me zo goed gezien en gehoord. Nogmaals dank daarvoor. Je stelde ook zulke goede vragen en je zei ook goede dingen.
– L. de V.